dilluns, 31 de gener del 2011

Amb un pam de neu

Aquest cap de setmana jo, Enric Dedéu, com a únic representant del grup de tecnificació del CAR he anat als entrenaments que feia en Tommi a prop de Le Caylar, al sud França. El primer dia va nevar fins a la nit i el diumenge ja no va nevar més. Tot i això, amb una tèrmica, un paravent i ganes de còrrer el fred passava ràpid.
Els primers entrenaments em van costar, ja que no estava acostumat al mapa i amb la neu costava més de veure les coses. L'entrenament que em va agradar més va ser el del diumenge, perquè el terreny era molt bonic (de fot-o!), i el relleu s'apreciava molt bé a escala 1:5000.








Us penjo tots els mapes, encara que jo només vaig correr a 3. L'últim esta a escala 1:5000 i l'he en tres parts: A la primera del triangle a la 2 i de la 13 a la meta; a la segona de la 2 a la 10 (retallant 3-8); i a la tercera de la 10 a la 13 (passant per la 6 i la 7 de l'altre circuit).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada