dissabte, 2 de juliol del 2011

Czech Republic 2011


El 17 per la tarda vam marxar de Bellaterra després d'una setmana d'examens preuniversitaris. Pel camí vam dormir en campings i fer alguns rodatges. Quan vam arribar allà vam fer entrenaments de llarga en 1:15000, per veure com seria el terreny: no gaire desnivell, canvis de vegetació marcats i en algun casos carrera difícil pel boc, doncs aquest a vegades està ple de troncs i demés.

Dia 24-Sprint
Desde l'organització deien que hi havia 2,7 km i que el temps del guanyador seria de 12 minuts, però el Polonés Poitr Parfianowicz va parar el crono amb 13,11. El primer espanyol va ser en Pedrito (49è) amb 16,01 i després jo amb 16,08 (50è). Una de les claus va ser no desscalificar-se (es van descalificar 21 persones) a la fita 15.
Gran error a la primera fita, a la 6 podria haver fallat una mica menys, també gran fallo a la 9 al equivocar-me d'entrada. A la fita 13 doble error, doncs unes tanques em fan creure que no es pot sortir per l'esquerra i després al arribar al verd intento creuar-lo però finalment haig de donar tota la volta. A la 15 també error d'elecció de ruta.
Cal remarcar la posició de Joser Maria Saez a M16 (10) i de la Maria Illa a W16 (26).

Dia 25-Llarga
Quan vam veure al bulleti 3 que teniem 9,5 km i 265 metres de desnivell, i que tot això ho haviem de fer en 50 minuts ningú s'ho podia creure. Ja vaig començar nerviós fallant 6 minuts a la primera. També error a la 3 però ara per culpa de les moltíssimes pedres que hi havia (no poso el que vaig fer a la 1 i a la 3 perqué sinó taparia el mapa). Error a la 4 al quedar-me curt, també vaig fer petits errors a la 7. 9 i a la 15.
En resum, temps total molt allunyat del primer.

Dia 26-Relleus
Em va tocar córrer els relleus mixtes, com era previsible, però amb la satisfacció de fer una cursa molt ràpida, fàcil  i sense grans errors, només dos a les fites 92 i 84. El meu circuit era aquest: (58, 109, 90, 76, 33, 96, 138, 78, 92, 51, 37, 77, 84, 54, 67, 100) i vaig fer una 11ena posició. Gran començament de relleus de l'equip W18 amb la Marina i la Carmen. I sorpresa d'en Pedrito al fer-se una ferida a la qual després li van haver de posar punts; això sí, va acabar el seu relleu.

Les sensacions d'aquest Europeu són moltes: que hi ha molt camí per recòrrer per arribar a ser alguna cosa, que s'ha de millorar molt no, moltíssim!! però tot i així no es pot dir que ens ho hagim passat malament :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada